طراحی سیستم های به روز پمپ آب برای کشاورزی امروز

ارائه دهندگان سیستم های کشاورزی و پمپ آب باید  توسط برنامه های آبیاری خاص از طریق روش های جدید اقدام کنند و به ویژه نیاز به طراحی سیستم آبیاری توین دارند. پمپ باید با سایر سیستم های آبیاری یکپارچه شود و این به این معنی است که این پمپ آب باید با مطابقت تجهیزات آبیاری طراحی شود یا تجهیزات آبرسانی باید مطابق با پمپ طراحی شوند.

طیف وسیعی از برنامه های کاربردی پمپ آب در آبیاری کشاورزی بسیار و متنوع است و کلید موفقیت , کنترل هوشمند پمپ است که به طور خاص برای هر برنامه طراحی شده است.

در رویکرد نوین به سادگی نصب یک کلید هوشمند در پمپ قادر است که همیشه مقدار مناسب از آب به اندازه کافی وارد شود تا پول و انرژی را از دست ندهد.

در مورد این موضوع در سیستم آبیاری پمپ باید به گونه ای باشد که همانند صرفه جویی در مصرف , رسیدن آب به لوله ها موثر باشد. به عنوان مثال، اضافه کردن درایوهای متغیر سرعت بهره وری از خروج آب های زیرزمینی را افزایش می دهد و درهنگام پمپاژ مستقیم به یک سیستم آبیاری با استفاده از سیستم های تقویت فشار چند پمپ، می توان میزان جذب و توزیع آب سطحی را بهبود بخشید. در سراسر این سیستم آبرسانی توسط پمپ آب، سیستم های نظارت و کنترل بیشتر از جریان قابل اعتماد آب را از طریق حفاظت از پمپ 325 خشک شدن، خرابی موتور یا بی نظمی برق تامین می کند.

تمام این عناصر باید به طور کامل در طراحی به منظور ارائه مزایایی که یک سیستم پمپ آبرسانی مدرن می تواند به کشاورز ارائه دهد مفید باشد و حفظ فشار و جریان درست در لوله ها و نازل به معنای آب بیشتر برای هر کیلووات ساعت و صرفه جویی در انرژی است که یکی از بالاترین هزینه ها در کشاورزی است.

پیش از این، اهمیت حفظ فشار ثابت در یک سیستم آبیاری محوری، توضیح داده شد که این امر مربوط می شود به محور مجهز به بخش انتهایی و شاید حتی یک بخش گوشه ای باشد. به محض اینکه بخش بخش گوشه پایان می یابد، فشار در خط اصلی محور، کاهش می یابد. این یکنواختی آبیاری را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

راه حل این است که پمپ اصلی محور را با یک پمپ متغیر سرعت جایگزین کنید که بلافاصله پس از کاهش بخش گوشه واکنش نشان خواهد داد. در چنین پیکربندی، فشار بر روی تمام اسپریکنرها امکان پذیر است و بنابراین یکنواختی بالا را ارائه می دهد.

اگر یک پمپ 233 مشخص شود که به طور پیوسته در بالاترین سطح کارایی دارد به عنوان مثال وقتی بخش گوشه ای روی انرژی قرار می گیرد، الزامات مختلف برای استفاده بهینه انرژی در یک نرم افزار محوری می تواند با استفاده از یک پمپ متغیر سرعت به دست آیدو در نهایت این کار باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی در حالی که نیازهای فشار را حفظ می کند میشود.